Tjuvlyssnat...

JA! Tjuvlyssnat.se har gjort det igen!

Hostel No. 8, London

En något överförfriskad kille och en tjej ~25 står och pratar. De verkar ha träffat varandra genom att båda vara gäster på vandrarhemmet.
Kille 1: So where are you from?
Tjej 1: I'm from Sweden.
Killen granskar tjejen en stund.
Kille 1: Then why aren't you naked?

 

Älskar att det är så utlänningar ser på svenskar ;) Det gör det så mycket roligare när man åker utomlands... Vafan hände inget sånt här på tågluffen?! Mer än att tre Schweizare ville ha gruppsex med mig, Emma och Natha, men det är en helt annan historia.


Kommentarer
Martin säger:

"tre Schweizare ville ha gruppsex med mig, Emma och Natha".. VAD I HELVETE!? xD

Skrattade ihjäl mig när jag läste det.

FAN vad många det är som vill ha sex med dig, haha!

2009-09-01 | 23:49:23
Nathalie - Fotoblogg säger:

Haha!!! Ja, det var ju underbart! Han ena var ju söt ju!! :)

2009-09-02 | 18:57:06
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback