"Tjejig"

"Var lite extra tjejig"...

Jag har suttit här och diksuterat lite med min hjärna och mitt hjärta. Jag kan inte vara "extra tjejig". För jag är inte speciellt tjejig. Jag är fan en man i kvinnokropp. Bryr mig rätt mycket om min kvinnliga utsida men på insidan är jag nog mer man än kvinna under den mesta av tiden, eller så är det bara en bra blandning som gör mig till mig.
Jag älskar mina bröst, jag älskar mitt hår, jag älskar mina ögon, händer, ben och mycket annat på min kropp. Men jag kan nog inte vara mer tjejig än jag redan är.

Sitter och lyssnar på Dropkick Murphys bara för att förstärka mig. Kollar H&M's hemsida samtidigt och det är ju den jag är! Jag ska hitta ett sätt att få honom att falla! Moahaha!

Förresten så gick Lisa igenom allas "civilstånd" eller vad man nu ska säga. Jag fick inte fram så mycket mer än att jag lever som jag vill leva och jag tycker det är ett bra svar!

Jag lever exakt som jag vill leva nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback