Thursdag 24th

Idag fyller Jonas 18! Grattis min vän! :)

dagen började med mensvärk. Pepp. Eller inte.
Skoldagen var inte så himla intressant. Jag, Teija och Reyhan hängde i lärarrummet på lunchen och läste lagboken.

Nu sitter jag i soffan och ska plugga om en stund. Har två prov på tisdag och en massa juridik till onsdag som jag kommit efter med. Plus svenska och lite annat. Får se om jag går på scouterna ikväll.

På tal om scouter så ska Andrea tävla med oss tills Emil kommer ut på kvällen. Det problemet är löst, men, vi saknar en kontrollant. det är dåligt. Så om någon scout inte har något för sig i helgen får den personen väldigt gärna höra av sig och vara kontrollant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback