Still @ teijas

Nu har vi kollat lite studentflak och så. Det kommer kosta runt 500-600 kr per person. om vi går ihop med D3. Vilket vi hoppas att vi gör om inte en viss person som har alldeles för mycket att säga till om ska förstöra... Jaja.

Ikväll är det möte med Kråk och det ser ut som att det ska börja regna. Hoppas inte, jag blir arg om det gör det.

Teija är söt. Blond, stora bröst och efterlyser också den snygga killen från kaféet igår! :D

Nu ska vi snacka lite skit, alltså göra det vi är bäst på.

Btw så är det tre dagar kvar till söndag. För lång tid.

Kommentarer
Anonym säger:

"en viss person"... vem är den personen då? :p

2009-09-18 | 15:24:31
Petra säger:

Ja du, kändes det nödvändigt att skriva namnet skulle jag göra det.

Men det vore dumt att bråka om det nu eftersom vi behöver ha personen i fråga på "vår" sida.

2009-09-19 | 15:43:12
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Anonym säger:

Alltså någon från J3 :p

2009-09-19 | 20:23:15
Petra säger:

Men neej

2009-09-19 | 23:21:35
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Gina-Maria säger:

Petra jag skojar bara. Min klass vill inte åka med er klass pga (enligt mig) era "stripptjejer"



Annars är din blogg väldigt trevlig att läsa :)

2009-09-19 | 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback