Scouternas natt

Nu är 2009 års tävling avklarad. Det gick ganska bra även fast vi inte vann. Två lag tävlade, vi kom alltså tvåa. Men som Emil så fint uttryckte sig; huvudsaken är inte att vinna utan att deltaga... NOT!" Fan, vi vann inte!! I och för sig tävlade vi emot sätra som bestod av 5 män och Björn. Inget emot Björn!
Men, vi vann inte. Jag och Danni ägde på nattorienteringen. Vi hittade alla kontroller och var inne i tid. Detta är inte sant. Sant är dock att vi SMISKADE alla andra på livlinan och hade bäst av alla lag.

I alla fall, vi åker ut och är taggade till tusen, sätter upp tält (öppnar och hittar en kvarliggande kondom! Oanvänd), äter mat och börjar köra på. Vi sög inte i alla fall!

Vad har vi lärt oss under denna helg?

  • Danni är en madrass.
  • Straight through my heart med Backstreet Boys = inte dålig men inte heller bra låt. Jag har nu laddat ner den... Ska lägga in den på mobilen och sätta som personlig ringsignal på Emil.
  • Träna lite innan nästa år!
  • Godis = bra
  • Knölar i marken = SKA BORT!
  • Varför pinnen på ett solur lutar 60 grader...
  • Att jag fortfarande inte vet var jag ska ta vägen när jag ser honom.
Jag kommer däcka om en timme. Jag hatar knölen jag hade i ryggen inatt och att det var så FUCKING KALLT!
Jag var stört murrig i morse i alla fall. Still going strong.

Jävla Sätra! Nästa år får ni se på fan!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Passande ringsignal :)<3

2009-09-28 | 10:03:26
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Danni säger:

Fast jag måste ju erkänna att jag inte kommer ihåg varför lutningen var 60grader xD

2009-09-28 | 12:31:14
Bloggadress: http://sockerburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback