Sämst uppdatering, ja

Nu är jag vaken, någorlunda i alla fall. Anledningen till att jag inte bloggat är att jag inte orkat sätta på datorn. Jag har alltså inte orkat trycka på en knapp för att sedan orka trycka på fler knappar. Det är ansträngande.

Mötet i söndags var nice. Vi surrade på drygt 3 min och eldade på 5 ½. Var är tiden då vi eldade på 3 minuter? Fyra år sen, det kan vara det...
På lördag gäller det, då ska vi piska resten. Det är väl kanske det att det bara är ett lag som tävlar mot oss i Guldkryckan, tydligen, så det är inte så svårt att slå. Nog om scouting för idag.

Det är höst. Jag konstaterade det igår när jag såg att lite röda lönnlöv fallit ner på gatan. De ska sitta kvar, vara 25 grader varmt och solen ska skina. Om Gud vill, men han verkar inte vilja. Sommaren har varit lång i alla fall, typ 4 månader.

Dö på skolan! Jag är så jävla opepp! Det kan vara PMS på g.

På ett sätt saknar jag Eric lite just nu. Mest för att det inte finns någon här att kramas med när jag mår såhär pissigt. Dessutom var han ganska bra på att hantera min PMS XD

Dags att duscha, trycka i linser, göra te och knalla till skolan till 10.

I'm in looove with a fairytale!
Hur faen ska jag få honom?! Hjälp mig!

Kommentarer
Danni säger:

Det är faktiskt vi + 2 andra lag anmälda nu! AF och Sätra :) Pöss

2009-09-22 | 15:22:59
Bloggadress: http://sockerburk.blogg.se/
Petra säger:

Kanonbra!

2009-09-22 | 17:09:02
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback