Om "stor"bloggarna

Jag tycker som sagt att det är roligt att läsa bloggar. Helst ska det vara lite humor, lite kläder och lite ytlighet gör det roligt att läsa. Därför tycker jag att det är sjukt roligt/bra att Kissie har gått om Blondinbella (Brunettberra?) på bloggportalen och är nu Sveriges största bloggare. Kissie har en rolig blogg med mycket bilder och den är inte så torr och halvtråkig som Blondinbellas.

I början tyckte jag att Kissie var en ful, blond fjortis. Det är hon fortfarande men jag måste ändå säga att hon är rolig och skriver på ett bra sätt. Jag får ha överseende med stavfel...
Dessutom har hon rätt schyssta kläder ibland.

"Stor"bloggare jag ogillar starkt;
  • Dessie
  • Paow
Jag håller mig här nere på min nivå med mina små intressen. Läsare är ju ett plus, man vet att det är någon som intresserar sig för bloggen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback