Ny bakgrund och annat kul!

Ja jävlars, en ny bakgrund har jag slagit till med här nu. Försöker drömma mig tillbaka till Burberry-buktiken i Prag och de dyra kläderna och allt annat...

Jag kan upplysa världen om varför/hur jag gjorde Nathas dag.
Hon har för några år sen mottagit en tavla i julklapp av mig, Milla och Lisa. Jag var tvungen att messa henne tidigare idag och fråga om hon hade kvar den. Svaret jag fick var:

Nej, Natha, jag vill inte ha tavlan, det är ju din present ;) Men objektet är mitt, snart!


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Å. ja det var ett mycket fint ögonblick. skrattade nästan så jag grät!!! men objektet, come on nu måste du berätta! Que ha pasado!??!?!?!

2009-09-30 | 21:24:25
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Jag skrattade också, länge och väl...

Ingenting har hänt direkt (eller?) och det stör mig! Hur ska jag veta? :(

2009-09-30 | 21:34:07
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback