No ne never!

Idag är det onsdag va? Har ingen koll känns det som.
På klassrådet lyckades vi faktiskt bestämma lite idag! Skolfotot på tisdag får Djungeldjurstema. Vilket betyder att jag införskaffade en leopardmönstrad top idag från Gina. Och ett par svarta velbehövda jeans. Och ett par örhängen.
Vi bestämde också att vi struntar i att hyra en krog till skivan utan vi går ut och käkar tillsammans istället och sen efterfestar på någon krog bara. Billigare, bättre. Då behöver man inte sälja biljetter till själva skivan heller så det blir nog bra.
Jag tog på mig (och Teija) att kolla upp lite priser på flak och så och så kanske vi slår ihop med E3 eller D3, vi får se hur det slutar men det går nog bra. Tänk att vi skärpt oss så att vi faktiskt kan komma fram till vettiga saker!

Das top.

Idag fick vi en söt uppgift på juridiken. Ett 19 sidors EG-rättsfall. Det ska vi läsa och svara på lite frågor till nästa vecka. Jag hoppas att jag överlever. Och att det handlar om något någorlunda intressant.

 

Nu ska jag sätta mig och läsa lite mer svenska och naturkunskap. Pepp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback