Natha nyfiken!

Jag älskar att Natha är så nyfiken av sig :D Men idag sprack mina planer på att driva henne till vansinne. Hon gissar förjävla bra den där bruden. Det var lite jobbigt faktiskt. Satt och smsade med henne på bussen och hon skrev ju så roliga sms så jag satt och log som en jävla idiot. Sitta och fånle på bussen är inte riktigt så roligt som det låter. Alla har väl säkert varit med om det. Natha gjorde min dag i alla fall!

Det blev inget Robin ikväll, det blev så sent och ska upp tidigt i morgon... Måste packa också, är fortfarande inte klar. Hatar att packa egentligen, hur ska jag veta idag vad jag vill ha på mig på måndag? I morgon vid den här tiden är jag i London i alla fall, det ska bli så jävla nice!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Vet,jag är så rolig ibland :) haha, <3<3

2009-09-12 | 10:41:47
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback