Martins kommentar...

""tre Schweizare ville ha gruppsex med mig, Emma och Natha".. VAD I HELVETE!? xD
Skrattade ihjäl mig när jag läste det.
FAN vad många det är som vill ha sex med dig, haha!"

Alla vill ha sex med mig. Okej, nej så är det inte. Jag ska kanske förtydliga att dessa tre snubbar var SJUKT snygga. Två av dem i alla fall. Blondien var lite... Näe. Jag skulle lätt kunna ha sex med åtminstone en av snubbarna men nej, vi skulle ta tåget mot Budapest en timme senare så... Fan.
Det fanns en bild någonstans på okänd plats. Har just efterlyst den på Facebook, hoppas någon har kvar den.

Kommentarer
Martin säger:

Hah, så du kanske hittar en utav dom? :P

2009-09-02 | 16:26:45
Petra säger:

haha va? :p

2009-09-02 | 16:47:29
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Martin säger:

eller så missförstod jag det sista du sa :P

2009-09-02 | 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback