Lörda'!

God eftermiddag kära läsare! Ganska få men ändå.
Jag hade asroligt igår! Mötte Teija, Maja och Moa vid centralen och knallade till The Bridge där jag/vi senare träffade Danni, Emma och hennes kompisar, Hanna L, Eric A och Tobbe som såg väldigt bortkommen ut när jag hälsade:

- Hej, Petra heter jag, Tobbe var det va?
- Eeh, hej, aaa...

Det var inte alls uppgjort att göra honom förvirrad. Inte alls... Borde fråga Eric hur han reagerade...
Vi snackade skit, körde "jag har aldrig", dansade, shotade Tequila osv osv. Allt man gör när man festar helt enkelt.
Till slut hamnade vi i Högdalen där vi mötte en Chucky och en Alex och en John som var trevliga. Det kom en aspackad snubbe som stod kvar i typ 10 min efter att han fått sin cigg han frågade efter och berättade att han oftast tänder på tjejer men om det är en riktigt snygg kille så bangar han inte. Det var det enda han pratade om. Och att han bodde i Högdalen och det var bara att ropa på Dennis om det skulle hända något, så kommer han till undsättning. Han såg lite mesig ut så jag tror inte att han skulle våga rycka in. Ganska snygg i och för sig...

Vaknade hos Teija, kom hem vid tolv och nu sitter jag här. Borde duscha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback