London Calling!

Såg Robert i Midsommarkransen idag, det är skitlänge sen sist. Säkert ett år om inte mer...

I alla fall så borde jag kanske tänka lite på vad jag ska sätta på mig i morgon och vad som ska packas ner. Jag borde duscha, raka benen och kanske packa klart... Åh vad dålig jag är på det här... Men jag ska till London i alla fall.

Morgondagens låt (ja, jag vet det redan): One blood - Terrance Jay. Green Street Hooligans-soundtracket.
Mycket för att filmen utspelar sig i London och låten påminner om en sjukt gullig snubbe. Och på tal om gullig, så såg jag Godzilla på tv idag. Bra film.


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Världens bästa film.Världens bästa låt

2009-09-12 | 10:41:02
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback