Kyligt

Det regnar ute, det suger.

Dagen har varit rätt okej, bortsett från att jag sparkade foten i stolen utanför mitt rum det hårdaste jag kunde. Tån svullnade upp. Ont som fan gjorde det men det gick över efter en kvart.
Filosofilektionerna är ett skämt. Ett stort jävla skämt. Om jag vire lite piggare än idag skulle jag somnat. Idag var jag bara så sjukt trött att jag bara garvade...

Träffade Calle och Lulle när jag gick av bussen så vi stod och pratade en liten stund. Det blev inte en Petra & Filippa (3 timmar) men det regnade ju så.

Undrar om mamma orkar klippa mig idag. Om hon inte gör det måste jag gå till frisören. Mitt hår är kaos.

Engelskaläxa: Skriva en låt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback