Hej måndag!

Det är nog mer hejdå måndag men ändå.

Dagen har bestått av... SKOLA! Väldigt exalterande. Vi redovisade psykologi och jag tror att läraren tyckte att det var bra. Tack Yvonne! Annars var jag lite seg och småirriterad i skolan men, Teija hittar alltid på något som får mig på lite bättre humör i en stund i alla fall! Tack kära vän

Nu har jag skrivit ihop svenskaanteckningar på datorn. Jag ska läsa läxan lite senare, just nu orkar jag inte. Ska bara sitta här och inte gör någonting. Bortsett från att vara bitter.

Varför är jag bitter? Det kommer snart...
Det var möte igår i alla fall. Mötte Danni och Emma vid Konsum och knallade tillsammans till Bygget. De var bakis, inte jag = tråkigt. Eller jag hade i alla fall inte supit = tråkigt.
Mötet var lika trevligt som alltid, om inte lite roligare. Eller nej, ingen skillnad faktiskt. Vi anmälde ett lag till Scouternas natt, som vi ska vinna - Dinmama af Älvsjö. Abrash var inte lika roligt som Dinmama. Älskar humorn bakom det hela, Danni & Emil i en skön kombination.

Älskar Nathas face för alla andra ser så jävla glada ut!

I alla fall är jag bitter för att jag inte kan åka till Uppsala på fredag. Sjukt jävla bitter. Men Emil sa att det kommer fler fester så hoppas att jag är hemma då.
Fredagen innan scouternas natt ska vi i alla fall festa gärnet. Bakis och tävla är bara bra. Det ger lite mer spänning till det hela.



Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Haha, usch vilken hemsk bild! :O

2009-09-07 | 20:04:28
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback