En onsdag som alla andra

Jag skippade engelskan idag igen, jag orkade inte. Vaknade halv åtta och då skulle jag ändå komma sent så sket i det.
Syon var på klassrådet (örådet?) och pratade lite om högskolan. Jag är lite arg på mig själv för att jag glömde att anmäla mig till högskoleprovet men får göra det i vår.
Sen flöt dagen på som vanligt, lite juridik, lite slagsmål, lite psykologi och lite tjafs. Allt är som vanligt i J3.

Jag gjorde Nathas dag, det känns bra.
Det blev inget träffa Björn men i morgon kanske.
Söndag snart. Jag blir galen av att sakna.

Lördag ska i och för sig också bli nice, utgång med Tessan, Maria, Josefine och några andra. Ser fram emot det! Vet inte vad jag ska göra på fredag men det ger sig!

Hatar tröga snubbar! Snubbe. Snygg kille.

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

jag dör fortfarande!!! ;)<3

2009-09-30 | 18:29:50
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback