En bra dag!

Idag var det skola, två lektioner. Tre timmars håltimme mellan dem så jag och Reyhan följde med Teija till Blåsut och bokade körlektioner. Och käkade på Donken i Slussen, vähääldigt gott!

Nu sitter jag i Tessans soffa och är barnvakt åt Wilma som sover sött på sin kudde.

Dagen var bra i alla fall... Älskar att när jag smsar med den där killen (som Natha var så exalterad över) så hör jag hans röst och tonläge i huvudet och jag ser honom framför mig. Drömmer om honom varje natt och det blir jag nästan galen på. Vafan - lite bredare fantasi måste jag väl ha? Hoppar i alla fall runt på mina rosa små moln och läser smsen lite då och då och ler varje gång... Tönt...

Är i alla fall glad för Reyhan också!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Du är knäpp. Kärlek är knäpp. Jag förstår inte. haha :P

2009-09-17 | 16:43:16
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Jag vet att jag är knäpp Natha, and I lLOVE IT! :D

2009-09-18 | 10:59:19
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback