Dagen idag

Dagen började med idrott och softball... Var sjukt opepp i början men sen sprang jag som fan, det var rätt roligt ändå. Kanske för att jag lyckades att inte bli bränd en enda gång.
Efter skolan åkte jag och Teijhoe in till stan, fikade, snackade bajs och om en påhittad utekväll med Michans pojkvän och min och Teijas framtida pojkvänner... En ganska rolig tanke eftersom dessa personer är lite... Ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det... Olika?



När jag satt på bussen i Gullmars såg jag Peter från jobbet genom fönstret. Jag saknar jobbet! Det är illa att säga så men det är så det är.

Roligast idag: Dogge har skickat ut ett "Hjälp!"-mail. Han har fått en förfrågan om att ta över avdelningen Björnarna eftersom de hört att Dogge är en "ansvarsfull" person... Jag undrar vem fan som har sagt att Dogge är ansvarsfull! Vem som helst, men fan inte Dogge. I alla fall vill han ha hjälp. Han behöver nog all hjälp han kan få. Lycka till...

Nu ska jag installera nåt crap till kameran från en CD som följde med. Säkert jätteviktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback