Bra dag!

Eller i alla fall ganska bra. Det var en svacka runt juridiken ungefär men det löser sig nog till det bättre snart... Teija is da Pimp.

Efter skolan åkte jag in till stan och köpte minneskort till kameran och jag passade även på att gå in på Triumph och kolla på BH! De som jobbar där var så otroligt trevliga och de hjälpe mig att hitta en bra storlek och model. Nu är jag en vit BH rikare med lite spetsgrejs på, very nice! Tips till alla som ska köpa en ny BH; gå till Trumph på Kungsgatan! Gå dit bara.
När jag kom ut ur butiken träffade jag Danni och en halv minut senare Rebaz. Tänk så det kan gå.

Ikväll blir det nog inga scouter för min del. Har religion kvar att göra och jag ska börja på min försenade EG-rättsuppgift och den nya EG-rättsuppgiften. En jävla massa EG-rätt att göra.

LONDON I ÖVERMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback