Tidsfördriv, hej!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mjukisbyxor, svart linne & svart pullover
Vad använder du just nu för skor: Svarta Reebokdojjor eller fake UGGs
Favoritfärg på kläder: Öppnar man min garderob sugs man in i ett svart hål så jag antar svart... Fast ändå inte.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Björn
Du gick på bio med: Tessan & Andrea tror jag...
Du gick på stan med: Gjorde stan igår ;)
Skällde på dig: Pulkan

Senaste
Låt du hörde:
Wellington Sears - Slagsmålsklubben
Film du såg: The Devil wears Prada
Mat du åt: Nån gryta med ris. Annars trycker jag i mig godis nu
Kram: Björn
Puss: Björn...
Fest: Igår
Känslan: "DÖÖÖ! Jag är så trött..."
Ilska: Dampade på två småbrudar på tuben i fredags
Resa: London, några veckor sedan
Glädje: Alltid typ. Det är till exempel scouter ikväll!
Dröm: Drömmer en massa sjukt. Senaste jag kommer ihåg var för en vecka sen då jag hånglade med Richard och vi skulle fly ut från ett fort...
Boken du läste: Jag har inte tid att läsa :( Håller fortfarande på med Krig och Fred.
Personen du träffade: Mamma & pappa
Personen du pratade i telefon med: Björn (en jävla massa Björn överallt här)
Personen du fick sms av: Björn (men hallå nu räcker det!)
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig
Gången du var utomhus: Idag på väg hem från Tessan
Gången du sov: I morse. Natt kan man fan inte säga att det var.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte:
En väska?

Om dig

Namn: Petra
Ålder: 18
Smeknamn: Petting/Petrus
Syskon: lillasyster, storasyster, storebror
Sysselsättning: Scouter, scouter, scouter, musik, pluggar ibland.
Bra egenskaper: Allt! :D
Dåliga egenskaper: Kasst jävla tålamod
Linje/klass: Sam juridik - J3
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 36 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback