Socialdemokrat/Juridik

Det var en tjej från Socialdemokraterna på juridiken idag och pratade om EU och EG. Ganska intressant och någonstans i mitten av hennes föreläsning blev det diskussioner om arvsskatt och andra skatter. Det slutade med att jag och Teija lackade och satte dem på plats. Jag var förbannad, fan.

Naturkunskapsprovet gick helt okej tror jag. Satte ihop något random på omättad fettsyra som vi skulle rita upp. Det blev säkert bra...

Efter skolan åkte jag med Teija (och sen Michan) till stan och satte oss på Kofi där vi såg den snygga killen (Guds gåva till kvinnorna) för några veckor sedan och tittade ut genom fönstret och berättade alla människors livshistorier.
"Hej, vi är bästa kompisar men du vet inte om att jag knullar din pojkvän..."
"Hej, vi har likadana jackor för att alla ska se att vi är tillsammans..."
"Hej, jag lånade min frus sjal när vi gick hemifrån i morse..."

Nu ska jag göra lite svenska och sen ta mig ner till Bygget och lämna Lisas nyckelbricka och sen ska jag fortsätta med svenskan och göra religion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback