Shoppingresultat!

Jag köpte ett par stövlar, ett svart linne och två nagellack. Jag är sämst, jag vet. Det är ju inte direkt så att jag bara har svarta kläder i min garderob! Nej nej absolut inte. Lite vitt och enstaka blåa kläder också. Ja ja, en annan dag ska jag köpa lite mer färgglatt (= blåa, röda eller vita kläder).
Jag är inte så himla färgglad när det gäller kläder. Jag tycker inte om lila, orange och gult (i klädväg) och jag passar inte speciellt bra i rosa. Eller nu vet jag inte egentligen hur det är med det där. Kanske köper en klänning/top från Bik Bok som jag hittade men inte orkade prova idag....

Jävlar vad långt det blev! Bilder på mina inköp kommer i morgon för just nu orkar jag inte! Höpp!

Kommentarer
Martin säger:

Hah!

Du borde testa den där rosa klänningen som den där tjejen i skolan hade på sig xD

Sen ska du ha rosa naglar och läppar.

Passar dig säkert jätte bra ;)

2009-10-27 | 21:48:27
Petra säger:

Haha nej! Vidrig tjej, vidrig klänning!

Rosa naglar & läppar är ju helt okej i och för sig

2009-10-27 | 21:50:50
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
G säger:

Martin jag diggar dig stenhårt. Jag är alltså inte den enda på skolan som tycker hon är lite, lite speciell av sig. Och tro mig... att hon älskar rosa är det väl inget fel på, men hennes beteende är inte normalt.

2009-10-28 | 00:52:05
Bloggadress: http://degina.blogg.se/
Martin säger:

Haha, fast hon stack ju ut rejält den dagen.

Inte direkt något man har på sig i skolan..

Vem är du förresten? x)



Ursäkta att det blev lite off topic, Petra ;)

Jag är heller inte så färgglad utav mig.

Du lyckades i alla fall köpa lite mer än vad du trodde :P

2009-10-28 | 11:59:43
Petra säger:

HELA skolan tycker att hon är "speciell"! Det kan väl inte finnas en enda jävel som tycker att hon är normal?!



Martin; färger är nice det är bara det att jag aldrig lyckas hitta något fint som är i färg, haha!

2009-10-28 | 14:06:49
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback