Plingeling

Ja, jag är sämst på att komma på bra rubriker.
Scouter om en timme. I helgen är det hajk, jag är ärligt talat inte speciellt pepp. Den människa som varit utomhus förstår mig, det är svinkallt. Inser du att jag ska sova utomhus i helgen? Jag avlider. Jag kommer att avlida. Jag fryser på sommaren?! Scouternas natt var svinkallt. Nu är det fan minusgrader! Jag får nog ta två sovsäckar ändå.

Jag är taggad på något, men jag vet inte riktigt vad. Eeeeeeeeeeeen bira? Inte nu.

Jag och Dogge har i alla fall lyckats jävligt bra med våra val. Svårigheternas svårighet. Dessutom ska jag behöva bli förbannad på människan!

Äta mat innan kråkmötet kanske vore en idé.

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Vad har ni nu gjort för smarta livsval? (Ja detta betyder att Operation Silence är över)

2009-10-15 | 18:55:48
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Haha, det är nog mellan mig och Dogge... Vi är lite komplicerade helt enkelt...

2009-10-16 | 09:10:50
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback