Lördagen

Var som sagt med Björn på  eftermiddagen igår och kollade film. Det tog oss ungefär en halvtimme att komma fram till en film, det blev Yes man. Den var bra, tycker Jim Carrey är så jävla skön :) Här är han förresten, stötte på honom i London på nåt förjävla underligt ställe, en massa kändisar som stod helt stilla och tyckte det var jävligt pepp att bli fotade av en massa turister.

När jag skyndat mig hem från Björnen på eftermiddagen så var det bara att kasta på sig kläder och sminka sig och sen dra till Maria med Tessan för att fira Josefines födelsedag och dra på krogen. Vi sjöng singstar och sen åkte vi limo in till Ett ställe, som det tydligen är 23 årsgräns på men, vi kom in ändå. Har lite bilder som kommer upp i ett eget inlägg snart! Det var i alla fall en trevlig kväll.

 

Åkte i alla fall hem till Den Glade Dansken och sov där :) Kexchoklad överallt! Inte mitt fel! :D


Kommentarer
Dansken säger:

Mina rena lakan....

2009-10-04 | 13:18:48
Petra säger:

Inte mitt fel :)

2009-10-04 | 13:35:45
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Nathalie - Fotoblogg säger:

å, vi ska ha skiva på ett ställe :)

2009-10-04 | 16:45:00
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback