I morgon...

Är det studentmösseprovning i skolan! Jag är så jävla taggad på studenten, det enda som oroar mig just nu är flaket. Det måste bokas... Vi är 14 pers i klassen och vi får ta ett flak för 30 personer, vilket betyder att det kommer kosta runt 1000 kr. Men det är värt det, right?

I morgon ska jag följa med Rebaz till Malibu och prata med dem där och mer vet jag inte riktigt. Men skivan kommer bli grym! Det är nästan dags att skaffa klänning...
Det värsta är att man måste hitta en vit klänning till själva studentdagen. Jag testade en snygg i våras bara för att. Tuttarna hoppade ut 100 gånger om. Det betyder att jag inte kommer kunna ha en tubklänning med skenor i. Det suger, för det är snyggt. *Hoppas hoppas jag kommer hitta någon*

Nu är det säker någon som tänker "Hallå, det är en evighet kvar! Varför bry sig nu?*
Svar:
Jag har tröttnat på att plugga till juridikprovet.

Bort med pälskragen!

Metallic Rouch Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COMAngel SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback