I <3 Dagen efter

Igår hade jag jävligt roligt. Mötte de andra på Dovas vid Fridhemsplan och sen knallade vi (runt hörnet) till Theodoras (?) där jag träffade Cornelia. Lite senare drog vi till Söderhof efter att ha upptäckt att det var 20årsgräns på Södra Teatern.
Fick nog en aning för mycket bira men det var jävligt roligt i alla fall! :D

Vaknade i alla fall i morse och var fortfarande lite smått påverkad... Nu är jag för första gången lite bakis. Ska väl till Björn sen och ha bakisdag och ikväll ska jag ut, igen! AIN'T NO PARTY LIKE AN ALCOHOLIC PARTY!

Jim, Andreas & Signe

Björn - fett pepp!

Lite senare under kvällen...

Lite senare under kvällen #2

Johnny och Calle - haha

Det blev en del sånt här... :D

Haha mongobild! :D

Här någonstans var jag rätt sänkt.

 


Kommentarer
Jesper säger:

haha fan vad snygg bild det där xD

2009-10-04 | 20:05:09
Petra säger:

Hahaha visst är det? XD

2009-10-04 | 22:02:57
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback