Förkyld

I förrgår var jag i Teijas nya lägenhet för första gången. Den var jättefin, nybyggd och allt!
Efter det åkte jag till Björn och vi låg och snorade tillsammans i hans säng. Sen tryckte vi i oss pizza. Det är inte ens en månad sen vi började snacka. Tiden går fort när man har roligt!

Igår var en riktigt seg dag. Det enda aktiva jag gjorde var att åka ner till Bygget och hade ledarmöte med Kråkfåglarna. Lisa och Erica kommer att sluta med patrullscouting på obestämd tid. Det kommer nog gå bra ändå, vi är sju ledare kvar.

Idag sket jag i skolan. Jag orkar inte. Snor, feber, lätt hosta och jag vet inte vad.

Jag känner mig alltid så ensam när jag är sjuk.

Landet ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback