Fittnyllen

Ibland vet jag inte riktigt om jag ska älska eller hata grabbarna. Just nu känner jag mig bara lite småsur på dem men det går snart över. Jag vet att de inte menade något illa...

Nog med djuphet. Ligger i sängen, utan kexchoklad, och lyssnar på musik.

Vad kan jag mer tillägga? Jag vill inte gå till skolan i morgon. Inte inte inte!

Förresten, besöksrekord idag! 37 unika besökare hittils, haha! XD Tack alla som läser bloggen :) Hoppas folk tycker den är bra också, det kan man ju aldrig veta!

Kommentarer
Grabbarna säger:

Vi Älskar dig med !

2009-10-04 | 22:26:31
Nathalie - Fotoblogg säger:

vad här hänt? tell me now!

2009-10-05 | 10:02:48
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback