En tisdag!

Dagen var bra, bortsett från att jag blev ganska grinig på Geografin eftersom jag inte hunnit äta något...

Kom hem från Liljeholmen och Donken med Teija & Michan nyss. hittade ett litet paket i brevlådan. Vad fanns i? Ett läppstift jag "beställde" via ELLE för typ två veckor sedan. Fett nice! Det är lite brunrosa, ganska likt min egen läppfärg så det är schysst. Trodde det skulle vara lite ljusare men det funkar.

Ja jag har en karta över Tjeckien som skrivbordsunderlägg :)


144:an fick motorstopp i korsningen vid Älvsjö station idag. Det var lite roligt samtidigt som det var segt. Men den kom igång igen efter tre minuter ungefär och med en söt kö bakom och en sepestressad busschaufför!

Dagens citat

"Har din säng gått sönder?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback