En god slatt förslänger livet.

Nu är det inte så att det är många slattar som är goda. Oftast är de lite pissjumna och smakar piss. Piss piss piss!
Jag känner mig jävligt piss-uttråkad just nu! Det har jag varit i ungefär... 4 timmar! Om 20 hela minuter går bussen till Älvsjö station. Där ska jag vänta på bussen i ytterligare 10 minuter för att sedan komma hem till Björn. en jävligt komplicerad förklaring till att jag ska till Björnen sen. Förresten har den människan många smeknamn.

  • Dansken
  • Den glade Dansken
  • Björnen
Det är sjukt hur många smeknamn han har! Jag dör nästan! Jag har knappast så många!

  • Petting
  • Pett
  • Petrus
Lika många! Shiiit alltså!

Ni märker ju intelligensnivån på det här inlägget. Precis så roligt har jag. Haha. Hoho. Hihi. Höhö. Hehe.

Snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback