Jag har så tråkigt!

ALLMÄNT...
Namn: Petra
Piercingar: I öronen, förhoppningsvis en tungpiercing inom snar framtid.
Tatueringar: Nej, aldrig
Längd: Ca 162 cm
Skostorlek: 36
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ENSAM!
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Självklart. Men vafan ska jag veta?!
Vilket shampoo använder du: Första bästa
Vilken parfym använder du: Cacharels lila vet inte vad den heter
Vad är du rädd för: Tandfén från Darkness Falls.. Ja tre år senare!
Gillar du att tvätta: Absolut, det är min favoritsysselsättning
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jadå


SENASTE...

Film du hyrde: Yes man
Film du köpte: Öööh.
Låten du lyssnade på: 18 carat gold - Johnossi
Låten du hade på hjärnan: Vet inte
Låten du laddade ner: Orkar inte titta, det är för många på en gång...
Personen du ringde: Teresa
TV program du tittade på: Idol...
Personen du tänkte på: Andrej


FAVORIT...

Mat: Lasange
Låt: En av alla; Rally - Phoenix
Sak att göra: 6
Sport: Hehe...
Dryck: Cola, öl
Kläder: Inga :D
Film: Vi säger I am legend.
Bil: Jaguar :D Men ska ha en Wolksvagen Beetle cab.


ANTAL...

Gånger du varit kär: Fyra kanske, på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit: Ahahaha, vem räknar? Den som håller räkningen åt mig borde få Nobelpriset.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte, några. Två gånger när jag föddes och sen för nån scoutskit
Ärr du har på kroppen: Oräknebara...


SENASTE...

Bok du läste: Krig och Fred
Personen du fick mail av: Lisa
Personen du fick brev av: CSN?
Personen du fick sms av: TRÖTT PÅ DET HÄR NU MEN BJÖÖRN
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Fortfarande igår


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vaknat, tagit mig hem, bloggat, ätit, badat
Var det kul: Njae.
Hur tidigt stiger du upp: Vardag: 7. Annars 8-9
Gillar du att slåss: Med knogjärn helst. Basebollträ är också en hit.
Vad ska du göra ikväll: Äta, scouter!

Är du seriös: Sjukt seriös, du har aldrig träffat en mer seriös människa än mig. Jo men det är jag.
Vad är du allergisk mot: Din morsa
Var har du ont: Ryggen
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Ja... Nästan :D
Favorit serie: One Tree Hill


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker - alltid
Gillar du ketchup: mja
Är du glad nu: BITTERFITTA!
Var du glad igår: Haha, ja (a)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt
Stockholm är: Näjs!
Göteborg är: ALLA HETER GLENNI GÖTEBORG
Kan du sjunga: Nej!!!!
Mer värt än guld: Diamant? Tänker inte kolla kurserna.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Hej, hela världen! Men Oman vore lite ballt att åka till. Indien också. Fan överallt!
Ska bli skoj: Mötet ikväll
Ska inte bli skoj: Skola i morgon, jag avlider!
Sparar till: Studenten
Väntar på: Maten
Pålägg som gäller: Ost på knäckemacka <3
Dagens dryck: Cola, det finns ingen mjölk hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback