De nya seniorerna...

Nu är det typ två månader sedan (om inte mer) som de nya seniorerna blev invigda. Jag sitter nu här i min ensamhet och undrar vad för sorts lag Pisket kommer att bli.
Mest funderar jag på vad vi kommer att göra dem till... En vecka i Idre gör nog susen...
Jag bara tänker på hur jävla översexuella vi är i de äldre lagen... I alla fall vi och uppåt, hahaha!

"Hela Abrash är översexuellt, översexuellt, översexuellt!" - Någon som kommer ihåg?

I och för sig så är det inte många som har... Sexat av sig... Inom laget just. Men utåt sett så blir det lite fler. Och  ska inte ens nämna scouter i andra kårer...
Vi är lite pinsamma och Älvsjö är en jävla incestkår, jag vet. Alla vet. Fast det är ju inte riktigt så egentligen. Om man tänker efter riktigt noga så... Är vi ena kåta jävlar allihopa! Okej nästan.

Jag undrar om Pisket också kommer att bli lika jävla kåta som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback