Bada SUGER!

Nu har jag dragit den definitiva slutsatsen att bada suger. Det blir alldeles för varmt och jag hällde i kallt vatten men det tog för lång tid så jag hällde ut det där jävla vattnet och dushade istället; lite kallt, lite varmt.

Nu sitter jag och kör lite random musik på Youtube. Har till exempel aldrig tidigare hört hela "Jag är en Vampyr" av Markus Krunegård. Den är fan skön!
Jag sitter också och tänker på dagens låt. Funderar på en med Regina Spektor eller varför inte "Love Games" med Lady Gaga? Behöver i och för sig en gårdagens låt också... Det kommer sen!

"Jag är en vampyr, jag suger och spyr,
jag vill komma in, jag vill bli din..."



Kommentarer
Dansken säger:

Bada äger och du suger:)

2009-10-04 | 16:02:57
Petra säger:

Nej, bada är sämst. Jag suger inte alls!

2009-10-04 | 16:16:06
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback