Tänka på annat...

Denna har jag snott av Nathalie Mark (Jag råkade skriva Mask först, hihi!)

En låt som:

...har gjort mig glad: Det mesta men t ex. The State of Massachussets - Dropkick Murphys
...har gjort mig ledsen: I will follow you into the dark - Death cab for cutie
...jag vill dansa till: Tick Tock - Kesha
...jag vill dansa ännu mer till: Jag vet du vill ha mig - Kobojsarna
...lugnar ner mig: Houdini Logic - Circle takes the Square
...jag lyssnar på för att bli pepp: Eh Eh - Lady Gaga
...lätt fastnar i min hjärna: Primal Scream - Mötley Crüe
...måste upplevas: I'M SHIPPIN UP TO BOSTON - DROPKICK MURPHYS
...påminner om kärlek: Straight through my heart - Backstreet boys...
...påminner om gamla tider: Kickstart my heart - Mötley Crüe
...påminner om sorg: I have become what I always hated - Saosin
...jag lyssnar väldigt mycket på just nu: I'd rather be with you - Joshua Radin
...är väldigt, väldigt bra: White Trash Circus - Mötley Crüe
...lyssnas på i ilska: Cloud connected - In Flames (lugnande effekt)
...jag lyssnar på när jag är kreativ: Waves - Dj Satomi
...påminner om sommardagar: RIGHT ROUND - FLO RIDA (Tågluffen)
...påminner om vintern: Lilla Hjärtat - Sommarpojkarna (Idre)
...påminner om en bra film:  Terence Jay - One Blood (Green Street Hooligans)
...påminner om staden jag tycker om: Stockholmssången - Simon Norrsveden/ Right round - Flo Rida (Kraków, Prag, Budapest)
...jag lyssnade på när jag var 13: Jag har inget minne ifrån sjuan. Funderar på om jag låg i koma då eller nåt.
...jag lyssnade på när jag var 15: Band: In Flames, Saosin, Circle Takes the Square, Rites if Spring och allt annat.
...jag lyssnade på när jag var 17: Same shit as now ;)
...jag lyssnar på just precis nu: Trigger - In Flames

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback