Snowboard!

Ja nu  är det ju såhär att vecka 2 åker jag till Idre med alla seniorer/utmanare och roverscouter i Älvsjö. Då är tanken att jag ska cruisa fram på skidor eftersom det är det enda jag är RIKTIGT bra på. NOOOOOOT! Dessutom ser det så fult ut med skidor egentligen, eftersom jag inte kan åka.
Så, här kommer lösningen;
SNOWBOARD! Så jävla mycket coolare egentligen! Problemet är att jag inte kan åka. Eller jag har aldrig försökt men jag tvekar starkt på att jag kan åka eller ens stå på platt mark med en jävla bräda på fossingarna. Emil säger att han kan lära mig. Vi kommer lacka på varandra på en gång med tanke på att mitt tålamod verkligen är på topp! Brädan kommer flyga in i skogen efter fem minuter... Utan mig på, eftersom jag mest troligt kommer kasta in skiten dit. Näe, det ger sig!


Jag? Knappast. Och gillar att killen är typ 10 bast. Skitunge.

Oavsett om jag ska lära mig åka bräda eller inte så kommer Idre i år bli bäst hittils. ♥ Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback