Religionskrig

Mitt rum ser inte längre ut som ett bombnedslag. Jag har medlat fred med mina skolböcker, papper, dammtussar och kläder. Skrivbordslådan är slutförvaringen av det avfall som hamnar på bordet. Garderoben ska vi inte ens nämna här. De skrynkliga kläderna talar för en ny influensa. Hundinfluensan. Symtomen liknar en vanlig influensa fast med en touch av svin.

Det jag skulle komma till i det här inlägget är att jag lätt dömer människor och ställen. Mest människor. Men just nu har jag riktat mitt... Hat? Emot en stad. Uppsala brukar den heta. Sveriges fjärde största stad om Malmö räknas eftersom stan i princip ligger i Danmark. Uppsala suger för att det är alldeles för långt. Det är inte Stockholm. Mer negativt om staden kan jag inte säga med tanke på att jag aldrig varit där. Jag har åkt tåg igenom.

Ett otroligt bra blogginlägg, eller hur?


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

i feel for you<3

2009-11-08 | 22:00:48
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback