Nationella proven <3

Idag hade jag nationellt prov i svenska B! Så JÄVLA NICE! Not. Provtiden var 8.30 till 13.30. Jag gick ut 11.00. Så mycket tid orkade jag lägga ner... Dessutom var jag klar halv elva men satt och tryckte i mig en äcklig ostmacka och äcklig äppeljucie eftersom de inte har vett att skaffa tillräckligt mycket apelsinjucie. Jävla skola.

Efter skolan solade jag och Teija. Jag är inte svart. Jag fick bara lite färg, men det är ju inte så konstigt. Blir lätt brun men det var första gången jag solade. Vi ska dra dit nästa vecka också.

Nu har jag tryckt i mig en chokladkaka och tre mandariner och glott One Tree Hill. Fett nähääjs!

Död åt Tele2 som inte ens kan hålla koll på mobilnätet... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback