Lovet är tyvärr slut

Idag gick jag till skolan, en aning bitter på livet. Eller lovet. Eller snarare att lovet är slut. Men efter ett tag blev jag på lite bättre humör, men jag var fortfarande ganska förbannad på människor i min omgivning och det började på allvar när den -fula tjejen- kom på tal. Jag hatar henne. Jag känner henne inte egentligen men jag FÖRSTÅR INTE hur en människa kan vara så... Mobbad! I princip hela skolan mobbar henne på ett eller annat sätt. Indirekt eller direkt helt enkelt. Det är visserligen lite synd om henne men på naturkunskapen började vi prata om henne och ajg kunde inte hålla inne mitt... hat?...

Religionen; jag blev förbannad på både lärare och vissa klasskamrater.

Engelskan ska vi inte ens prata om. Den är alltid kaos eftersom Eva-Lotte inte kan säga till människorna.

MENSAGGRESSIONER

Jag är snäll. Oftast.


(Detta ska föreställa en djävul...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback