Konstig snubbe på bussen

Glömde skriva om en konstig händelse idag.

Jag satt på bussen på väg hem. Lyssnade på musik. På andra sidan gången satt en snubbe som inte såg speciellt speciell ut. Men jag satt där och lyssnade på musik och fick fram I'm Shippin up to Boston. Då byter snubben plats och sätter sig bredvid mig. Min första tanke är "han kommer sno min iPod". Nej då, han sitter där och stampar lite i takt till musiken. När låten är slut byter jag och han sitter i ungefär 10 sekunder till, sen sätter han sig på samma plats som han satt på förut! Han gillar Dropkick Murphys helt enkelt, haha!

Hoppas han inte är på samma buss i morgon, det var lite obehagligt. I och för sig vet jag vad han är ute efter nu. Musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback