Hemsk människa!

Det är jag det. En hemsk människa. Jag låg i morse och berättade för Emil om alla mobboffer som finns i skolan. Jag är elak. Han berättade i och för sig om Leif som springer till cafeterian efter té, jag skrattade länge och väl, hahaha!

Nu, alldeles nyss, kommer Dogge och säger att jag förstört hans liv. Jag känner mig verkligen dålig. NAAT! Jag ska göra allt för att göra det lite jobbigare för Dogge, moahahahaaaaa!

Älsklingarna kramas! (bilden är från i helgen, men kan inte lägga upp så många, det separ sig)


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Å vad söta de ser ut!!! Och leif verkar vara lite... kufig av det vi hört i helgen.. ha.

2009-11-08 | 18:21:59
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Dogge säger:

JA MITT LIV ÄR NU ETT STEN RAS PGA DIG! Japp vi e sötast ;)

2009-11-08 | 18:53:22
Petra säger:

Jag har satt bilden som skrivbordsbakgrund nu, jag tyckte den var så söt :)



Dogge; Stenras. Inte sten ras! Särskrivningar är inte okej. Dessutom är det ju faktiskt inte helt krashat än :)

Natha; Jag tycker Leif verkar vara en riktig reko-kille! Båda fötterna på jorden!

2009-11-08 | 19:32:43
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback