Första advent!

Idag är det första advent och jag sitter här och lyssnar på julmusik :)
Igår var det julmarknad, sjukt påfrestande men helt okej. Efter julmarknaden rushade jag hem, packade ner lite kläder och sen kom Emil, Danni & Dogge förbi och vi åkte till Micke och käkade middag där för att sedan ta oss till Innebandy by night.
Jag har äldrig köttat så mycket i hela mitt liv när det gäller någon form av sport. Det var länge sen jag var så svettig. Roligt var det. Vår första domare var dum i huvudet. Vi tacklade honom över sargen X antal gånger... Jag flög också över sarg, fick slagskott på låret, klubba på andra låret, ramlade några gånger och ramlade in i väggen, haha! I och för sig såg jag väl till att några andra gjorde lite illa sig också... Hehe...
Vi kom till kvartsfinal efter att ha kört om matchen mot Gummihandskarna (laget med sepedomaren). Det var en grym seger.
Sen åkte vi ut på stor plan... Vi var bra ändå och forlorade rätt match, mot de bra, och inte mot de dåliga!

Efter allt åkte jag med Emil hem och sov där :) Han berättade om den här bilden;

Tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback