Efter helgens strapatser

Jag kan beskriva helgen med ett ord; grymt. Allt var bra, bortsett från Dogges evighetsspelande av Kapten Röds tre låtar... Jag har lite svårt att beskriva helgen för sitter här i extas.
Jag och Emma missade såklart tåget i fredags, tog taxi med världens skönaste taxichaufför och vi blev hämtade med fyrhjuling till huset. Lerigt men ack så mysigt...
Vi åt, drack, spelade ölspel och lyssnade på musik och hade det bara allmänt trevligt! Danni, Emma, Milla & Natha åkte hem igår men då kom Niklas ut istället! :D Igår var dagen rätt seg men kvällen var nice. Dogge var liiiiite full bara... Jättefull var han!

Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag måste plugga men är jävligt otaggad på det. Men måste, så ska börja nu!


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

DET HÄR GÖR VI OM!!! :)

2009-11-08 | 17:00:39
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Självklart! :D många gånger ;)

2009-11-08 | 17:09:00
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback