Duktig Petra!

I morse satte jag mig på bussen och en unge som satt bakom drog mig i håret. Jag gav morsan en dödande blick och ungen slutade. Göött.
Skolan bestod av två lektionen. På naturkunskapen gjorde vi klassikern från sjuan! Tjejerna skrev frågor till killarna! Det var roligt fram till att killarna inte svarade seriöst på en endra fråga vi ställde...
Svenskan; börja skriva på muntiga föredraget till i morgon. Nationella prov är det bästa som finns! Not.

Idag har jag varit produktiv och köpt en spikmatta till mamma som fyller år på måndag :)

Nu ska jag skriva lite på svenskan. Tills One Tree Hill börjar... *Tönt*

Kommentarer
Jonas säger:

Min morsa fyller på lördag

2009-11-26 | 19:05:56
Petra säger:

Very nice! :D

2009-11-27 | 09:40:41
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback