Dammigt

Min dator är fortfarande dammig. Jag dammade av högtalarna igår. Varför körde jag inte datorn på samma gång? Jag vet inte...

Idag har jag varit i skolan, varit sjukt produktiv (eller inte) och efter skolan solade jag. Växelautomaten vägrade acceptera min 50-lapp så jag fick knalla till Vivo och växla (och jag VÄGRAR säga "Vi" för det är fult). Brunare blev jag i alla fall.

Efter middagen ska jag titta vidare på fråga Olle, det är så jävla nice! xD  Dessutom har jag fått Emil att titta på avsnittet med den tjocka gubben på stranden, haha! I det avsnittet är det en gubbe som kommer hem till folk och runkar tills han kommer (i hans fall 45 sekunder) för 500 spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback