Dagen

I morse var jag ombytt och astaggad till idrotten. Vi hade ingen idrott. Jag och Teija gick till Liljeholmen (Årstadal eller vafan, där Teija bor) och tryckte i oss en macka och kaffe/choklad. Asgoooott!
Sen hade vi filosofi med älskade fröken... Not. Hon är rätt speciell. Hon går från snustorr genomgång till ett skämt eller nåt som leder till asgarv från Petras & Teijas bänk längst bak.

Dagens visdomsord

"En miljard flugor kan inte ha fel.
Ät skit!"


På väg mot Fruängen med tuben fuckar sig spåren så vi åker från Telefonplan, byter spår och sen tillbaka till Telefonplan för att byta tåg. Sämst.


Mat är det bästa som finns! Nästan.

Hej hopp, jag äter små smulor!

Teija är astaggad ;)

Kommentarer
Martin säger:

"En miljard flugor kan inte ha fel"



Haha!

Bästa på hela lektionen (tycker jag).

Höll på att somna och så säger hon det, jag ba: va fan? haha

Men vem var det som sa "ät skit" x) hörde inte det..

2009-11-10 | 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback