Avslöjandet kommer här...

Fick just en kommentar av Natha:
"Ja, vafan är det med att du får allt du vill! dela med dig av din hemlighet för det är inte rättvist!!!"

Ärligt talat. Jag vet inte. Jag gör inget medvetet! Så länge man har inställningen att få det man vill ha så får man det. Antar jag? Jag är ju så jävla pepp hela tiden så det kanske är det. Guds bästa barn helt enkelt... Hehe.. hehehe... Det får man tycka vad man vill om!

Mitt slutgiltiga svar är att man ska tagga till och ha rätt inställning, då lyckas man.



P.S. Jag tror inte att jag får precis allt jag vill. Då skulle ingen vilja ha mig.

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Aight, tagga till alltså. ska testa det :)

2009-11-10 | 17:44:35
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback