Allt ger sig!

"Det ger sig" är det absolut bästa uttrycket någonsin, för till slut så ger sig allt.

Ikväll bär det av till Mickes land! Det blir nice som faaan! Det var länge sen vi gjorde nåt roligt. Scouternas natt var ju inte riktigt hela laget. Det är det i och för sig inte nu heller men vafan.

Jag drömde så sjuka drömmar igår att jag bli mörkrädd. Jag åkte buss med Dogge och det satt obehagliga människor överallt och tafsade och höll på. Sen blev vi typ misshandlade av random människor och jag vet inte riktigt vad som hände sen men det var en massa sjukt.

Igår köpte Teija en ny telefon. Jag är avundsjuk... Och jag erkänner det! I Skärholmen kom det fram en sjukt obehglig gubbe/lodis och skulle absolut pilla på min jacka. Eller snarare dragkedjan... Ösch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback