Alla dessa frågor...

Gud vad folk frågar saker hela tiden! Poppis, hej! Näe men först ska mamma ställa 100 frågor, sen Natha, sen Michan & Frida, sen Tessan, sen farmor (som har mer koll än mamma märkte jag!). Vem blir nästa? Det vet man aldrig men många nyfikna har man i sin närhet i alla fall ;)

Jaha. Nu då? Jag har så jävla trist att det nästan skulle vara roligare att lägga sig och plugga Naturkunskap till provet i morgon. Hur stor är chansen att jag somnar? 100 %. Alltså ska jag snart fila flingorna och tvätta bort sminket...

Syster kallar mig slampa :(
Värsta elakt jao! :o

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Har jag frågat massor? :P

2009-11-18 | 21:54:29
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Eeh... JA! Under en tidsperiod på två månader så JA! :D

2009-11-19 | 17:02:24
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Abbe säger:

Petra du är poppis och inget annat:P

2009-11-23 | 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback