Freitag!

Idag är det äntligen fredag, vilket betyder helg och det betyder att jag kan få sova! Sköönt.

Jag har ett så händelselöst liv. Idag åker jag till landet. Jag hoppas för solens egen skull att den planerar att skina så att jag kan bättra på min bonnbränna. Det suger att ha bonnbränna.

I alla fall så fyller jag 18 år om 13 dagar! Om 14 dagar ska jag på krogen har jag redan planerat. Födelsedagen går till att fira med familjen. Som sagt så hoppas jag innerligt att jag får min iPod touch. Och en grym plattång så att jag kan styra min ostyriga lugg.

Jag fick just nyhetsbrev från Apple. iPhone 3G S börjar säljas på fredag tydligen. Den vill jag också ha men jag klarar min rätt bra på min vanliga telefon även fast skärmen är repig.

Näe men nu bär det av ut i solen en stund tills mamma och pappa kommit hem från handligen. En knäckemacka med ost också. Eller fyra.
Förresten har jag gått ner i vikt. Ett kilo. Mitt jobb är rätt bra alltså.

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Haha, jaa - visst vore det ballt?! Fick förresten också nyhetsbrevet. WANT IT!!

2009-07-31 | 18:04:55
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback