15 dagar kvar!

Snart fyller jag äntligen 18!

Idag efter jobbet träffade jag Filippa! Vi tog promenaden som inte blev av igår. Vi satt på Johan Skyttes skolgård och pratade (mest minnen) fram till klockan åtta. Fy fan vad roligt vi hade när jag tänker tillbaka. Det finns en del saker jag kanske ska berätta för någon (2,5 år senare, men jag är inte den enda som är efterbliven med att berätta detaljer, host host).
Hemkunskapslektionerna, de var inte att leka med alltså. Fast vi lekte sjukt mycket. Vi lekte bara...
NO-lektionerna, vi lekte bara.
"Klassresan" till Heron City. Jag säger bara; Killar är dumma i huvet ibland alltså.

Har inte så mycket mer att tillägga. Träffade Håkan på bussen och Fia på gatan. Det där lät illa men vafan, du fattar.

När jag får lönen ska jag äntligen byta ut största delen av min garderob. Skulle redan kunna kasta det jag inte använder i och för sig. Men jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback